İhracat Ailemizin Değerli Üyesi,

T.C. Ticaret Bakanlığı koordinasyonu, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) ve İstanbul Tekstil Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri (İTKİB) organizasyonu kapsamında Fildişi Sahili ile olan dış ticaret hacmimizi artırmak ve firmalarımızın yeni iş birlikleri tesis etmeleri, pazar araştırması yapmaları ve yeni iş ve yatırım fırsatlarını değerlendirmeleri amacıyla Fildişi Sahili’nin Abidjan şehrine yönelik bir ticaret heyeti düzenliyor!

FİLDİŞİ SAHİLİ PAZARINDAKİ FIRSATLARI KEŞFEDİN! Yeni müşteriler bulun, pazar araştırması yapın, ikili görüşmelere katılın, potansiyel müşterilerinizle buluşun.

Tarih
4-8 Aralık 2023

Başvuru için son tarih:
29 Eylül 2023, Cuma

Sektörler
Heyet tüm sektörlerimize açıktır.

Katılım Ücreti:
Ekonomi Sınıfı Uçak Biletli Katılım Ücreti: 1.150 USD

Başvuru:

Heyete ön başvuru için https://delegations.tim.org.tr/event/ivory-coast-abidjan-2023 internet bağlantısında yer alan başvuru formunun eksiksiz olarak doldurulması gerekmektedir. Firma bazlı yapılacak ön çalışmanın ardından heyete katılımı uygun görülen firmalarımızdan Ekonomi Sınıfı uçak biletli katılım paketi için 1.150-USD tahsil edilecektir.

FİLDİŞİ SAHİLİ GENEL NİTELİKLİ TİCARET HEYETİNE İLİŞKİN DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN HUSUSLAR

  • Resmi pasaportlar (Diplomatik, Hizmet ve Hususi) ilk giriş tarihinden itibaren her altı ay içerisinde 90 günü aşmamak kaydıyla vizeden muaftır. Umuma Mahsus Pasaport hamili Türk vatandaşlarına vize uygulanmaktadır.
  • Vize başvurularının katılımcılar tarafından münferiden gerçekleştirilmesi gerekmektedir.
  • Covid-19 önlemleri kapsamında, Fildişi Sahili’ne girişte yolculardan tam bağışıklığı gösteren Aşı Sertifikası ibraz etmeleri istenebilmektedir.
  • Fildişi Sahili’ne girişte Sarı Humma aşısı aranmaktadır. Bu kapsamda, katılımcıların seyahat tarihinden en az 15 gün önce Sarı Humma aşısı yaptırmış olmaları gerekmekte ve sarıhumma aşısını tatbik ettirdiklerini gösteren uluslararası aşı sertifikasını ülkeye girişte ibraz etmeleri ve seyahat sırasında yanlarında taşımaları gerekmektedir. Seyahat sağlığı ve uygulanması gereken aşılar ile aşı randevusu alınması konusunda T.C. Sağlık Bakanlığı Hudut ve Sahiller Sağlık Genel Müdürlüğü’nden (Seyahat Sağlığı Danışma Hattı: 444 77 34) bilgi edinilmesi mümkündür.
  • Heyete katılım için öncelikle https://delegations.tim.org.tr/event/ivory-coast-abidjan-2023 internet adresinde yer alan Başvuru Formu’nun doldurulması gerekmektedir. 6 Aralık 2023 günü Abidjan’da düzenlenecek ikili iş görüşmeleri kapsamında firma eşleştirme hizmeti alınacak olup, Heyet Başvuru Formu’nda paylaşılan sektör bilgileri doğrultusunda firmalarımızın katılımlarına dair bir ön değerlendirme yapılacaktır. Katılımı uygun görülen firmalarımıza konuya ilişkin bilgilendirme e-posta aracılığıyla yapılacaktır.
  • Katılım bedeli, aşağıda belirtilen paket kapsamında ekonomi sınıfı uçak bileti ile seyahat için 1.150-USD’dir. Katılım bedelleri, ön başvuru onayı alındıktan sonra tahsil edilecek olup, İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri (İTKİB) Genel Sekreterliği’nin banka hesap bilgileri ön onay almış firmalara iletilecektir.
  • Heyete katılım, başvuru formunun doldurulup ödeme yapılması ile kesinleşmektedir.
  • Katılım bedeli ödemelerinin, başvuran firma hesabından banka yolu ile yapılması gerekmektedir.
  • Heyete katılım kontenjanla sınırlı olup, başvuru ve ödemelerin son güne bırakılmaması önem arz etmektedir.
  • Türk ve yabancı alımcı firmalar arasındaki ikili iş görüşmeleri eşleştirme hizmeti alınan danışmanlık firmasınca (B2B firması) ayarlanacaktır. Ulaşan başvurulardan öncelikle Türk katılımcı listesi kesinleştirilecek olup, kesin katılımcı olan firmalarımız adına B2B firmasınca yabancı potansiyel satın alımcılar tespit edilerek görüşmelerin yapılacağı gün etkinliğe davet edilecektir.
  • B2B görüşmeleri esnasında katılımcı firmalarımız eşleştirme yapılan yabancı firmalarla bireysel olarak görüşecek olup ihtiyaç halinde tercümanlık hizmeti verilecektir.
  • Ön başvuruları olumlu sonuçlanan firmalarımız için heyete katılım ödeme dekontlarının İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri Genel Sekreterliğine (salih.dinc@itkib.org.tr ; omer.eygun@itkib.org.tr) ulaşmasıyla kesinleşecek olup, heyet hazırlık çalışmaları kapsamında katılımcı adına B2B eşleştirme hizmeti alınan firmaya ödeme yapılması, uçak biletlerinin kesilmesi, otel rezervasyonlarının yapılması dahil olmak üzere herhangi bir harcama yapılması ardından katılımcının katılımını iptal etmesi durumunda ücret iadesi yapılamamaktadır.
  • Heyete başvurduğu ve katılım bedelini ödediği halde, yabancı firma ile eşleşmesi yapılamayan katılımcı firmanın heyete katılması mümkün olmamakta ve bu durumda yatırmış olduğu katılım bedeli firmaya iade edilmektedir.
  • Ülkeye girişte yapılacak gümrük kontrollerinde başvuru sahibinin geçmişte Fildişi Sahili’ne giriş-çıkışta yaşamış olabileceği olumsuz durumlar (sınır dışı, vize süresini geçirme vb.) nedeniyle kişinin kendisinden kaynaklı yaşanabilecek sorunlarda Türkiye İhracatçılar Meclisi ve İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri sorumlu olmayacak ve bu gibi durumlara istinaden yapılacak iade talepleri kabul edilmeyecektir.
  • Türkiye İhracatçılar Meclisi ve İstanbul Tekstil ve Konfeksiyon İhracatçı Birlikleri’nin Fildişi Sahili (Abidjan) Ticaret Heyeti’ni mücbir sebepleri dikkate alarak iptal etme hakkı saklıdır.

Katılım Ücretine Dâhil Olan Hizmetler:

  • İstanbul -Abidjan-İstanbul Gidiş-Dönüş Ekonomi Sınıfı Uçak Bileti
  • Otelde 4 gece konaklama
  • Heyet kapsamındaki araç transferleri
  • İkili İş Görüşmeleri (B2B)
  • Toplantı günü gerek duyulduğunda tercüman hizmeti
  • Toplantı günü öğle ve akşam yemeği
  • Seyahat Sağlık Sigortası
  • Yurtdışı Çıkış Harç Pulu

Ayrıntılı Bilgi İçin:

Salih DİNÇ / 0 212 454 03 43 / salih.dinc@itkib.org.tr

Ömer EYGÜN / 0212 496 61 77 / omer.eygun@itkib.org.tr

Murat KURAN / 0212 454 01 87 / muratkuran@tim.org.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Kapat

Dil